13 Temmuz 2015 Pazartesi

Nıvea canlandırıcı tonik

Merhaba canlar bugünki konumuz nıveanın güya canlandırıcı toniği canım nıveam sen buna tonik demissin ama içine alkol doldurup piyasaya sürmüşsün resmen olmadı nıvea olmadı :( bu toniği sırf meraktan aldım indirimdeydi diye tamam hiçbir zararını görmedim ama yararınıda görmedim üstelik berbat bir alkol kokusu var nemlendiriciyede hazırlamıyo ferahlıkta vermiyo almasın sakın ha :) bu ürünün indirimli fiyatı 13 tl değil 13 tl 1 tl olsa değmez ben sırf bitsin diye kullanıyorum . Ürün normal ve karma ciltler için E vitamini içeriyomuş güya bence sadece alkol var :( bence tek güzel yanı çok tatlı bi paketi var seyahatlerde kocaman bioderma kutusu götürmek yerine doldururum içine rahar  rahat taşırım . Başka yazıda görüşmek üzere ❤️

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder